Vecka 9

måndag VILA, besök på vårdcentralen. ingen antibiotika utan nasonex. jaha? kontaktar mia jodal som tycker att det låter som ett djävulskt virus och det är "bara" att vila ut det... satan... men det känns mycket bättre och nu är det bara på morgonen det känns i näsan. men lite huvudvärk och helt matt i kroppen.
tisdag känns knappt något nu och jag är med på gymnastiken i skolan. rätt mycket armstyrka och är sånär som på att klara att stå på händer med uppgång i samlad sats (mot vägg dock..). kör sedan lite lätt rörlighetsstyrka på kvällen hemma. 30 minuter. (jag måste ju göra nåt!!)
onsdag samma läge, lite lite lite tjock i halsen. what to do?
torsdag lugn löpning med mamma 28 min. 6,5min/km tror jag det var så knappt styrfart. men skönt att springa igen. :)
fredag jogg 30min med 5.30min/km idag. hejja! :P men det känns bra i luftvägarna
lördag jogg 36 min med mamsen. lugnt idag igen.
söndag löpning lite snabbare 41min 8km. trött såklart, men bra i luftvägarna. men jag har ändå glömt känslan hur det är när det känns bra?

TOTALT VECKA 9 = 2 timmar 45 minuter

WOW, jag har tränat! Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0