Vecka 10, lugn omstart...

måndag löpning på djurgårn 10km 50 minuter. trött såklart, men ingen direkt konstig känsla inombords... medelpuls 168slag/min.
tisdag VILA
onsdag löpning på djurgårn 12,8km 64 min (5min/km). första gången på länge det kändes bra i kroppen. slaskigt och äckligt underlag (dock bättre än snö och is såklart!!), men ja, känslan var fin! skönt! medelpuls 161slag/min.
torsdag 3(1-2-3) m. 1min vila längs djurgårdsbrunnskanalen, ömsom slaskigt och isigt underlag. uppv 16 min. sen mellan 3:50 och 4:05min/km på intervallerna. tufft med första snabbare passet igen men kändes ändå ok i kroppen. nedjogg 18 min. totalt 60 minuter.
fredag fm simning i skolan 30 min. em konstig känsla i baksida lår efter handstående, skulle ut och jogga på kvällen men fick inte alls med mig benet. körde lite bålstyrka och rörlighet hemma istället. 30 minuter
lördag känner att det är en liten bristning i baksida lår.. riktigt stelt idag.  styrka 30 min.
söndag cykel inne på bosön 40 min.

TOTALT vecka 10 = totalt 5 timmar 4 min

Typiskt med den där bristningen bara för att man måste lära sig stå på händer. värdelöst. jaja, så är det. har ändå "rört på mig" mkt i veckan med mycket fysiskt i skolan (hopprepshoppande och simmande).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0