Vecka 4, helgläger i Skåne

måndag löpning gärdet-hersby 25 minuter (4,52min/km). puls 168slag/min. sedan idas friskisstyrkegympa 50 minuter.  puls 136slag/min. väldigt all round och kroppen var igång hela tiden!
tisdag 4x4(1)3-intervaller med järla. tog det något lugnare på mellanjoggen än tidigare. men fick slita rätt hårt allså. men första intervallpasset på 2 veckor så jag kände väl som jag förtjänade. 14min uppv. 3,52min/km (första 4min) 3,50min/km (andra 4min), 3,52min/km (tredje 4min), 3,57min/km (fjärde 4min). puls 177slag/min under sista 4min. nedjogg 13min. totalt 60 minuter. ner i 145slag/min typ
onsdag löpning runt djurgården i asmycket snö. höll på att dö. sjukt slitigt. 69 min, 13km.
torsdag VILA, åka skåne
fredag fm ol-snö-puls med eva jurenikova i klövahallar, asbranta raviner. men vi tugga på. 1h 40min. em sprint i helsingborg (elitseriekartan) 2xsprintbanor. totalt 68 minuter med lång nedjogg. kollade kontrollen vi bommat allihopa och allt var p g a ett nedfallit träd. :P
lördag fm masstart snöpuls-ol. segt. 60 min + 15min uppv/nedjogg = 75min. ol bra. seg i snöpulsen. em ol med jennie "lugnt" om det nu går i snöpuls. 1h 20min.
söndag VILA. bilen starta inte på morronen så höll på o mecka med det och då fanns varken tid eller lust för träning...

TOTALT vecka 4 = 8 timmar 49 minuter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0