Vecka 3, komma igång så sakteliga.

måndag VILA
tisdag lugn löpning 58 minuter från järlagården.
onsdag lugn löpning 64 minuter på gärdet/djurgårn.
torsdag inne på bosön. löpskolning á la oskar sjöberg och sedan test på hur kroppen mådde 4x400m med 45-55s vila. de gick på 1.20 allihopa och jag fick slita som ett djur. alltså... inte helt bra. slita för att inte springa fort är inte bra. lång nedjogg iallafall. totalt 60 minuter
fredag VILA
lördag löpning gärdet-bosön drygt 8km = 43 minuter. inte så pigga ben.
söndag äntligen bättre känsla! mycket piggare både i ben och i flås. körde 13,5km (runt djurgården) på 65 minuter. tyckte jag var bra! nu blir det till att vara smart framöver, men det känns som om det är bra nu.

TOTALT VECKA 3 = 4 timmar 50 minuter

Skönt att jag slapp halsont och att jag fick en positiv känsla under söndagens pass. Skynda långsamt nu lina. Det finns ingen stress och det är låååååångt kvar till säsongen drar igång på allvar.
(Portugal - ge mig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0