Vecka 5

måndag löpning ganska snabbt med elin och anina. 45min. därefter löpskolning 50 minuter. riktigt kul o bra.
tisdag VILA, helt slut när jag kom hem från skolan och konstiga känningar av tjockhet i bröstet som jag haft i några dagar nu. bestämmer mig för att vila.
onsdag lugn löpning med anina på djurgården. skönt pass. 56min 10,2km
torsdag fm försök till att åka skidor. sämst före ever. pallade 40 min. typ 6km... :P em järla körde 3000m bana men jag har ju inte haft bästa känslan i bröstet senaste dagarna så jag ville inte köra på max. var hare åt maria i 2000m (7min39sek) och sedan pushade jag emelie sista varvet. därefter körde jag 3x600m med ett varv (200m) joggvila. kändes ok. totalt 55min. sedan lite bålstyrka 10min.
fredag VILA, är jag frisk eller inte?
lördag fm ääh, nu får det bära eller brista. bryter inget ut efter detta passet så kör jag på. järla o-tour 7,7km stads-ol i gustavsberg. vart 10,8km på gps:en. vann några sekunder före malin sand (lidingö). kul bana! mycket vägval och riktigt gött med ett fart-ol-pass igen. kändes tungt på mitten men fick nya krafter och avslutade fenomenalt. totalt 70min. em maq-styrka à la elin skantze. intressant o lärorikt pass. jag är assvag i magen. :(
söndag långpass i nacka med järlafolks. 1h 42min. 18km typ. väldigt backigt på mitten. anina och jag fick kämpa med killarna. oj oj, men det gick ju bra. :-)

TOTALT vecka 5 = 6h 23min

ingen förkylning än. håller tummarna för att det inte blir något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0