Vecka 44, jaha och nu då?

måndag VILA
tisdag natt-ol med martin varannan kontroll på hittaut-kontrollerna. dock slockna lampan efter ett tag. men jag orienterade faktiskt rätt bra trots mörker och brist på kompass. yeay. 55 minuter. sen mata jag utfallsteg och knäböj och en annan lårövning i 15 minuter minst. 70 min totalt.
onsdag styrka på bosön med ida. 130 mage 130 rygg och 75/75 på varje sida. jogg som uppv och nedjogg. intensivt, ingen vila mellan övningarna. 45min.
torsdag uppv 13min. sen sprang jag veteran-rm-stafettbanan från -99, på gärdet/djurgården, 4,1km = 28 minuter. gick bra. lite grönt och nån sjö ivägen här o var bara så jag fick springa längre runt.  sen nedjogg totalt 55 minuter. kändes lite bättre idag i kroppen. skönt.
fredag 6xmaxbackintervaller i en ny backe på elljusspåret i lill-jansskogen. brant först o sen plana den ut. 49-49-49-51-52-50. 4min jogg emellan varje. kände mig pigg och hade en fin kick upp för backen. uppv och nedjogg 16 minx2 så totalt 58 minuter.
lördag ol-teknik i kårsta. kontrollplock. 9km på gps:en 65 minuter + 5min uppvärmning totalt 70 min. jättefin skog och kul med så mycket kontroller! (inget utsatt dock) njutbart och gick mestadels bra! punkthöjderna var något diffusa varför det blev lite osäkert om jag stod på rätt punkt ibland, men tror jag gjorde det. för karta med GPS klicka HÄR
söndag uppvärmning 10 minuter. höstlunken Ö9 8km 57:58. nedjogg 5 minuter. totalt 1h 13 minuter. för karta klicka här.  mysig bana i fin skog! tappade mkt till första kontrollen då jag kanske inte sprang lika fort som jag gjorde sen, missade även kontrollen litegrann p g a att jag sprang för långt på stigen efter asfaltsvägen då jag aldrig såg kraftledningsgatan. kom igång bättre sen. gjorde en bom på 8an också då jag låg för långt vänster i grönområdet och då sikten var dålig hade jag inte riktig koll. knappt 3,5min efter. för winsplits klicka här

TOTALT VECKA 44 = 6 timmar och 13 minuter

skoj med fre-sön-passen. tränar det jag vill och testar lite inför vintern. ska nog bli bra det här.
ska dra igång med utvärdering av året också för att sen helt kunna blicka mot nästa år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0