Vecka 42, IFK-kavlen!

måndag styrka på bosön med ida och fredrika. körde uppvärmning först sen ett pass med 100 mage, 100 rygg och 120 sida. och sen lite baksida lår och maxstyrka med vikter. sen nedjogg. asbra! 60 minuter
tisdag VILA
onsdag fm löpning 57 min 10,5km 5,20min/km. kallt! em kort löpning på djurgården för att bekanta mig med omgivningarna. 37min. 5min/km
torsdag VILA, hemfärd och lägenhetsshopping, hann inte träna... :(
fredag löpning runt tösjön 50 minuter. tösjön är en sjö med många stora bäcker som man behöver passera när man springer runt den och denna dag var det snöglopp och kallt. hade inov8skor på mig och det var lite kasst fäste på spångarna, det märkte jag. när jag skulle över den sista så visade det sig att spången inte var fäst på andra sidan så när jag tog första steget på den tippade den och jag tappade balansen och landade jämte spången rätt i vattnet. dyngblöt och kall. första tanken var "fan jag kommer frysa ihjäl!!" andra tanken var "HAHAHA, fyfan vad det måste sett kul ut." jag frös inte ihjäl men jag håller kvar vid andra tanken. "smile, your on candid camera!"
lördag ifk kavlen och lag helvild went for victory och vi vann! sprang 2asträckan och gick ut 3a, 23sek efter. sprang bra och förde upp laget i ledning och skicka ut jovvan 45sek före gmok2. sen sprang han väl och skicka ut ols med 2,5min som han utöka till 3:42. vi vann före gmok2an som också sprang väl! götteee! 25,5min hade jag på min sträcka 3,5 kuperade km. askul! totalt 60min med uppv och nedjogg.
söndag löpning i tösjöskogen utan att ramla i sjön. sprang o reka ´lite nya områden och ibland gick det fort och ibland gick de ganska långsamt... 52min.

TOTALT VECKA 42 = 5 timmar 16 minuter

Lite träningstorka. IFK-kavlen grymt skoj! Badet i sjön? Heja mig!

Kommentarer
Postat av: ap

äntligen, som jag har väntat på uppdatering!

2009-10-22 @ 10:16:33
Postat av: ap

äntligen, som jag har väntat på uppdatering!

2009-10-22 @ 10:16:48
Postat av: Pandalus

Håller med ovanstående talare - Äntligen - Nu ser jag bara fram mot uppdateringen på den "civila bloggen"...

2009-10-23 @ 19:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0