Vecka 41, 25-manna & Elitseriefinal

måndag VILA, förkyld
tisdag VILA, halsont
onsdag VILA, förkyld
torsdag VILA, förkyld
fredag löpning 30 minuter, 5min/km
lördag 25-manna str 25. var jävligt taggad, men formen var inte riktigt som den varit innan, men jag märkte ändå att jag sprang tillräckligt fort, men jag sprang för jäkla dåligt tekniskt sett och gjorde en massa småbommar och fokuserade inte på mitt eget utan löparna runtomkring mig. tog i mål laget på en inofficiell 11plats men eftersom vi felstämplat tidigare så vart det inget resultat. men 25manna är alltid lika roligt men jag lovar att göra det ännu roligare nästa år!! 32,5min på drygt 5km och snittfart 5,42min/km. inkl uppvärmning 60min
söndag elitseriefinal 5,5km =ca 37,5min = 8:a 2:22 efter H.Jansson. nöjd tekniskt! lite kass på långsträckorna men mestadels väldigt bra. blev otroligt trött bara, speciellt sista kilometrarna, men förkylningen satt väl i. nöjd med min prestation och slutade 7a totalt! inkl uppvärmning 60 minuter.

Totalt vecka 41 = 2h 30 minuter

Typiskt att bli sjuk innan en av säsongens roligaste tävlingshelger, men biobesök bland hostande människor (för i helvete, man går inte på bio om man är sjuk och hostar magslem, är man sjuk stannar man hemma och hyr en film!!) och sen praktik där jag gick upp 5.15 på morronen hela veckan. ingen bra kombo. men jag har lärt mig nåt av det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0