Vecka 40, WOC2011/2012-läger i Schweiz

måndag fm OL lugnt i flack björnbärssnårig terräng = 1h 15 min. kompassövning utan stigar och vägar, och sprang lite för långsamt för att få bra flyt. brötigt.
em magpaj, så fick ta det rätt lugnt... dåligt flyt i början då jag försökte trycka men magen strejka och då sprang jag fel. massa björnbärsskit också som jag la för mycket fokus på, men andra halvan av banan gick mycket bättre, men i samma ganska låga tempo. 1h 20min.
tisdag fm finaste passet på 1500m höjd. drygt 8km. öppna betesmarker och skog. långsträckefokus. 1h 10min. gick bra!
em uppvärmning 6 min. OL 51 minuter. utan stigar och vägar. kasst till 1an, tryckte lite på mitten och det gick bra, tröttare på slutet, men det gick okej. totalt 57 min.
onsdag medel-OL 41,5min. dåligt igång i början. bättre avslutning. glömmer ibland bort definitionen! inte bra!! väldigt skoj. uppvämrning 15min och nedjogg 3min = totalt 60 min.
torsdag VILA
fredag VILA, för lat?
lördag löpning 64 minuter knappt 13 km
söndag löpning blandat stig och asfalt 1h 13 min 14,4km

 

TOTALT VECKA 40 = 7 timmar och 59 minuter

Grymt härligt i Schweiz!! Lite trött på måndagen då jag var tom på energi men tisdag fm var så läckert!! Värdefull tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0