Vecka 21, lång-sm-läger

måndag skogsdistans-OL på D21L-banan från gmoks tävling 26 april. inkl uppv och nedjogg 1h 23min. det var skoj och fint, men nu har blåbärsriset växt upp så nu är det tungt i gbgskogarna igen. gjorde en bom på 1,5min annars bra. såg en orm också. :S för karta med vägval klicka HÄR
tisdag ol-intervaller totalt 4,6km. återkommer med tiderna, totalt vart passet 60min inkl lite planka. första intervallpasset på länge och det var kul, om än lite ringrostigt.
onsdag VILA
torsdag moment-ol i landvetter. 62 min + uppvärmning och nedjogg = 82min. var seg som fan i kroppen. för karta med gps klicka HÄR
fredag löpning 30min.
lördag fm ol-njutning i ranebo 9,8km = 90 minuter. riktigt skoj och gott flyt och helt okej ork. se karta med vägval men utan gps HÄR em ol på sötorpsberget, totalt 50 min. fint på hällarna, desto sämre emellan... :P se karta med gps HÄR
söndag fm ol i tanum 65 minuter. samma här, fint på hällarna och skit däremellan. gick bra förutom en kontroll. se karta med gps HÄR em ol-njutning på herrestadfjället. sprang om j-cup-lång banan från 12 april 08 och slog min segrartid med 2min. (55.11 till sista kontrollen och jag vann då på 57:46 typ.) så det fanns lite krut i benen efter en tuff helg iallafall. fick en lång nedjogg också så 1h 10 min. se karta med gps rutt och gamla vägval HÄR

TOTALT vecka 21 = 8 timmar 50 minuter

I like träningsläger. Nu är jag iallafall frisk igen. Träna, träna, träna...!

Kommentarer
Postat av: Bejbom

Sötorpsberget är ju fint överallt! En av mina absoluta favoritkartor :)

2009-05-28 @ 16:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0