Vecka 20, bli frisk

måndag vila, halsrossel och snörvlig
tisdag vila, lagade mat  stugan och den blev uppskattad, kul att jag har åstadkommit nåt den här veckan iaf! :P
onsdag vila, föredrag på nybörjarkursen om elitorientering. kan man inte träna får man göra annat...
torsdag vila, fit for träning imorn???
fredag löpning 55 min. pukerundan. tog det lugnt. den brukar ju gå på 45-47 i vanliga fall. men sååå härligt att springa igen!
lördag cykel 4mil med mamsen (för att heja på gbgvarvet). 1h 30min träning iaf för vi cyklade fort ;-)
söndag ol 4,2km = 48 min. + uppvärmning och nedjogg 20min så 1h 8 min totalt. sprang morgonträningen från i torsdags och bommade 7,5min på 8an då jag trodde jag skulle ha sänkan men det var stupet nedanför. jag fattade nada och det var ju dumt att jag inte kollade kontrolldef. en tuff medel förövrigt, och jag var la lite seg, men det kommer väl tillbaka snart.



TOTALT vecka 20 = 3h 33min

Hålla mig frisk och träna mycket - svar: JA!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Och helt plötsligt känns motivationen att åka till träningen mycket större. Tack för en sådan teaser!

2009-05-12 @ 15:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0