vecka 18, stockholm x3

måndag löpning från skatås och hem över getryggen 56 minuter
tisdag snuvig som ett as, vila
onsdag sprint-cup i ruddalen, men i medelfart för att känna på kroppen. hjälpte en liten tös i klubben vid startpunkten också, så det tog väl en del tid och sen sprang jag och prata med alla pensionärerna i klubben som var kontrollvakter och då sprang jag till en kontroll före en annan. hoppsan! =) men visst, det var skoj och jag var faktiskt bara 2 minuter efter... :P totalt 35 minuter
torsdag vila
fredag södertälje if lång, 7,8km = 68:16 = 2:a (2:23 efter elin a skantze). + uppvärmning 20 min = totalt 88 minuter. gick där stafett-sm 08 gick och där är det ju både tufft och toksvårt! men jag tog rejält revanch sen mitt lopp på sm. gick dock knackigt ända fram till radion, sen började det gå lite bättre igen. se karta med vägval HÄR. för winsplits klicka HÄR
lördag tullinge sk medel 4km = 29:25 = 1:a. + uppvärmning och nedjogg = 55 minuter. gick bra! stannade lite för tidigt till 1an och sprang kasst på långsträckan annars gick det fint och jag vann med drygt 3 min. se karta med vägval HÄR för winsplits klicka här
söndag tullinge sk lång 8km = 61:26 = 2:a (1:36 efetr inga kazlauskaite ok linne). + uppvärmning = 76 min. lite darrig första halvan men helt okej, sen gick det tokbra när det blev medeldistanskaraktär på slutet och jag sprang fort som en gnu, men lite för fort för jag bommade 3 kontroller på slutet och där gick segern, men sånt händer, jag vet vad det beror på, så det är lugnt. jag gör inte om det igen iallafall. se karta med vägval HÄR för winsplits klicka här

TOTALT VECKA 18 = 5 timmar 10 minuter

riktigt roliga tävlingar hela helgen, och det gick ju bra trots snuvan. ska bli roligt med gävleelitserie nästa helg.
kartor lär komma så småningom här också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0