vecka 24, Jukola!

måndag cykelintervaller 1-2-3-4-5-5-4-3-2-1 med 1min vila + uppv.15min och nedv. 10min = totalt 1h 5 minuter. Körde styrka 15min också så 1h 20min träning. Körde intervallerna med lite högre frekvens idag, men jag vet inte hur jobbigt det är för det gör alltid klart ondast i rumpan och där gör det ONT!
tisdag cykelintervaller 1-2-3-4-5-5-4-3-2-1 med 1min vila + uppv. 15min och nedv. 10 min = totalt 1h 5 minuter. Samma pass som igår, och ungefär samma intensitet men det började faktiskt kännas av att jag kört 4 cykelintervallpass på 5 dagar.... Men vad annars ska man cykla liksom? =)
onsdag lugn löpning med mamma på asfalt 35 minuter. foten kändes bra! det enda som gjorde ont var att skyddet tryckte mot svullnaden litegrann.
torsdag löpning på asfalt/grusväg. sprang från typ redbergsplatsen till skatås först och sen sprang jag därifrån och hem. sprang fort i 5km och det kändes bra i foten. ska sluta tänka så mycket bara. fokus. kompassen. ritkning. upp med blicken. jag kan! 41min.
fredag VILA, åka jukola
lördag jukola sträcka 4 8,6km = 67min. för jävla dåligt ju... + uppv 84min...
söndag VILA

TOTALT VECKA 24 = 4 timmar 50 minuter.

Äe, nu måste det bli lite ordentlig "vinterträning" här, för detta går ju inte.

Kommentarer
Postat av: Master Ape

Jag saknar familjen Strands anmälan till Apan Meeting! :P

2009-06-16 @ 13:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0