vecka 23, stukad fot

måndag VILA, det behövde låren
tisdag ol-intervaller, men endast 2,5st då jag stukade foten REJÄLT. ajfan, jävla skit. 30min träning hann jag med iallafall. sen bidrog jag ju till att palmen, mimi och annika fick sig lite styrketräning när de bar mig en knapp km till sörlyckan. tack!
onsdag VILA, foten i högläge och noll i ansträngning.
torsdag styrka 35min. (kom på att jag kan ju träna saker där själva foten är still. och styrka det behövde jag. blev mage/rygg/lår.)
fredag 10x3min cykelintervaller. Inte jättetungt motstånd, men det var gött o få träna lite igen. 55 min totalt med upp/nervärmning
lördag 10x3min cykelintervaller igen. Lite tyngre motstånd idag och foten funkar bra. Sadeln är förbannat hård bara. 15min uppvärmning och 15min nedcykling = 1h 10min
söndag cykel 21,5km = 55min. cyklade hemifrån över lexbybergen till olstorp i stannum där vi bygger hus. gick la bra, men det kom världens hagelskur så jag blev kall.

TOTALT VECKA 23 = 4 timmar 5 minuter

Dumma fot!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0