Vecka 53, gott nytt 2010!

måndag löpning 12,2km (så när som på samma runda som på juldagen). 1h 15 minuter. jobbigt underlag med skarsnö, men gick bra där det var mycket folk som hade gått. bitvis var det lite slitigare. fint väder iallafall så det var gött att bara springa utan att tänka. körde mage/sida/rygg efteråt också 15 minuter.
tisdag uppvärmning 16 min. sedan 6xbackintervaller i mastbacken skatås med 5min mellanjogg och sedan nedjogg. totalt 60 minuter. var apseg på backrycken, dock lite piggare mot slutet.
onsdag löpning runt 8an och lilla delsjön totalt 12,2km 60 minuter. isigt, men funkade okej att springa ändå. seg i början, bättre sen. hyfsat pigg.
torsdag 1h 22 minuter skidor. 15km. tekniken inte helt optimal, som alltid första passet på ett tag
fredag 1h 17 minuter 13km. skidor i månsken. mysmysmys.
lördag fm 1h 42 minuter skidor. 17km. gick bra! em 1h 16 minuter skidor, 13km. mys i mörkret igen!
söndag 1h 55minuter skidor, 20,6km. skoj med massa skidor!


TOTALT VECKA 53 = 11 timmar 2 minuter.

Grymt skönt med massa skidpass då jag kände mig rätt trött på löpning efter veckorna hemma. Tufft och segt att springa i snö och på is så det kändes passande med lite skidor. Skonsamt för kroppen då jag fåt lite känningar i ett knä då jag springer för mycket i slirig snö... Härlig vecka! Gott nytt år btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0