Vecka 50, lugn vecka.

måndag styrka 50 minuter, mage, rygg, ben
tisdag lugn löpning 45min. hjälpte järla dela ut julgransreklamlappar, därav det väldigt lågintensiva passet. jaja, kanske behövdes...
onsdag lugn löpning 60 minuter. sprang med ida på lidingö. kassa magar som ställde till det litegrann...
torsdag VILA, hos frisören, det tog 4h... och jag hann inte ens klippa mig. bara slinga. inte bra med praktikanter, men visst, det blev bra och billigt, men jag hann inte träna. :-(
fredag backintervaller. 51-52-51-51-51-52-53 sek. 4min mellanjogg. uppvärmning 15 min och efterlöpning 20 min. kände mig lite seg, inte något riktigt klipp i steget direkt... totalt 65 minuter
lördag skinkloppet, OL lackarebäck 8km men sprang inte runt hela banan. Helt tom på energi så jag skippade de 3 sista kontrollerna (som iofs låg på ett långt rakt streck från där jag var) och sprang väg hem. hade druckit och ätit för lite igår/på morgonen. jaja. ett fint pass ändå. :D var nog ute i 75 minuter totalt.
söndag långpass uteblivet, inte alls på hugget. mäktade med 45min löpning på knixig småstig i skogen hemma iaf.  6min/km.


TOTALT VECKA 50 = 5 timmar 40 minuter

Återhämtningsvecka. Blev ganska tufft i och med tentan på torsdag också. Var ju rätt sliten efter all träning när jag väl skulle börja plugga så jag orkade inte plugga så mycket, men jag hoppas att det gick vägen även om det inte gick bra. :S



Foto: World Cup-final Schweiz 09, Ultimate-orienteering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0