Vecka 35, DM Medel & Lång

måndag löpning 11,45km knappt 54 minuter. (4,43min/km). sprang på asfalt i upplands väsby. skönt pass
tisdag försök till ol-intervaller (1km) men fick en pinne  i ögat så att linsen försvann och efter det såg jag för dåligt för att springa fort. sprang därför runt på stig och en del i skog, men med lägre fart. plockade lite kantareller också. men totalt 65 minuter iallafall.
onsdag löpning kungsholmen runt minus litegrann där jag sprang fel. 4,47min/km och 43 minuters löpning. korta pass här nu (vad hände med min "inte-under-en-timma-gräns"? ptja... antar att jag är lite sliten. har vart mycket nu med packning och skola och hej å hå. sen så har jag ju lovat tobbe (egentligen mig själv) att vara utvilad till trondheimlägret nästa vecka så har haft det i åtanke och därför var det nog bra att inte pressa på med ett långt pass, även om 43 min kanske var i kortaste laget.
torsdag VILA
fredag löpning på stig 75min.
lördag dm medel guddehjelm. 26:10. SEGER! ett par misstag i början annars gick det bra och det var en skön seger! gav självförtroende! uppv 20min och nedjogg 10 min = totalt 56 min
söndag dm lång hålsjön 65min. SEGER! många småmisstag dock men kände mig ändå stark och studsade runt mestadels. nice! uppvärmning 20min = totalt 85 min



TOTALT vecka 35 = 5 timmar 28 minuter


Sköna segrar på DM och då framförallt medeln. Riktigt bra startfält och det var tight, fyra st inom en minut, men det gäller att dra längsta strået så att säga. 2a va Camilla B, 3:a Emma A, 4:a Maria M och 5:a Åsa H.
Annars har jag vart lite loj, men det har vart mycket med flytt och skolstart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0