Vecka 34, Stockholmsflytt...

måndag VILA, in need.
tisdag elit-larssons "egna" keps-OL-variant. sprang med bröderna tengvall och jag försökte kuta och bita i, men heeeelvete vad trött jag var. här fick man inte mycket gratis. uppv 13 min. 12 intervaller mellan 1:14 och 3:46 (total effektiv tid = 29:20) och vila ca minuten, ibland något mer och ibland något mindre (totalt 13:14). nedjogg 15 min. totalt = 72 minuter .
onsdag jogg 30 min på sävedalens gator och sen 20min mage/rygg/sida-övningar. totalt 50 minuter
torsdag fm löpning pukerundan inkl photoshot. kom på igår att jag måste hinna med en "sista" björnåsbergsrunda... det var SÅ FINT!!! totalt 50 minuter. em lång-KM 5 km = 38 minuter = seger (även över H40 =D...) gick bra. sprang dock på en skadad ola och fick assistera lite och sen var jag kurir på resten av banan och sprang fort för att meddela att ola vill ha möte. så lite stressad och lite bom på sträckan, men annars fint! med uppvärmn och nedjogg 60 minuter.
fredag VILA, flytt
lördag turebergs if medel-ol. 28 min + uppvärmning 20 min och nedjogg 10 min = totalt 58 minuter. slarvade jättemycket på 2an (letade efter sänka när jag skule ha höjd, DEFINITION!!) och till näst sista då jag, trots varningssignaler, inte litade på kompassen och sprang 90 grader fel på en stig. kom 2a, ca 20 sek efter malin sand.
söndag ok linné lång-ol. 72 minuter. bommade som fan på en grönområdeskontroll plus lite till så totalt drygt 10 minuter.. ojdå. men det var så fint i lunsen så det var kul ändå. jag glömmer det där och inser att jag helt enkelt slarvade med planeringen och följde inte med tillräcklligt på kartan, samt hade inte tillräckligt lyft blick. uppvärmning 30 minuter. 1h 42 minuter totalt.

TOTALT vecka 34 = 6 timmar 32 minuter

En rätt seg vecka. Eller, jag var väl egentligen pigg på helgens tävlingar, men så orienterade jag ju så dåligt. Men nu är det ändå viktigast med bra löpkänsla för jag är så trygg med orienteringen ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0