vecka 17, elitserien

måndag vila
tisdag 6xskogsintervaller. uppvärmning 13min. 2:34 (1:08) - 2:39 (1:09) - 2:44 (1:07) - 2:45 (1:07) - 2:44 (1:08) - 2:42. 17 min nedjogg. jag var trött både i flås och i tassarna. nedjogg 17 min så totalt 53 minuter.
onsdag underbart ol-pass på tultered. 5km = 36:15. gick bra. + uppv 15 min och nedjogg 5min = totalt 56min se karta med vägval HÄR
torsdag underbart löppass på stigarna på getryggen. 63 minuter. njuta.
fredag 30 min löpning.
lördag 11km elitserie = 86:17 =  plac 15. + uppv vart det väl 1h 40min. ett straff som hette duga. och jag var trött. och bommade i början när jag tittade för mycket hur gunilla svärd sprang, men hon sprang fel, så det var inte så bra. sen skärpte jag mig och det gick bättre. en trötthetsbom på sista slingan, men sen vann jag spurten (i ensamt majestät!) så jag är nöjd. se winsplits här se karta med vägval HÄR (del 1) se karta med vägval HÄR (del 2)
söndag vila. promenad räckte.

totalt vecka 17 = 5 timmar 2 minuter

ja, elitserien var jobbig och jag har inte riktigt kommit igång sen 10milaförkylningen, men i like tultered och getyggen.
kartor lär väl komma så småningom


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sträckan till trean. Jag gick rakt på upp mellan branterna. Det var cirka minuten långsammare än höger som de flesta gick. Vänster på stigen verkar vara aningen långsammare. Palm och Jonas hade samma tid och Palm springer aningen fortare.



Det är bara Göteborgare som gillar Göteborgsterräng...



11 km låter som mumma för själen. Njut och plocka fram den där känslan du hade på jaktstarten i Skåne. Borra!

2009-04-24 @ 15:46:02
URL: http://orienterarensofia.webblogg.se/
Postat av: Brolin

Moimoi

2009-04-26 @ 08:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0