vecka 48, 10-milaläger

måndag pass 1: löpning i skog+stig på björnås och inplockning av kontroller 75 minuter pass 2: col-styrka 60min + innebandy 20 minuter
tisdag vila (matlagning i stugan)
onsdag löpning i skog med pannlampa + väglöpning = 78 minuter
torsdag träning med friidrottare i slottskogen 1(30s)-2(45s)-3(60s)-4(90s)-4(90s)-3(60s)-2(30s)-1 (intervalltid och så vilotid inom parantes). uppvärmning 27 min + intervallr 27 min + nedjogg 15min + bålstyrka med medicinboll 15min = totalt 1h 24 minuter kanske (jag glömde starta/stopppa klockan ibland). men det var la göööött! konstateras kan är att jag är segstartad jämfört med dom, men jag kommer ifatt och även förbi under de längre intervallerna. vi körde platt, det var najs, men asfalt och det gör mig rätt stum fortfarande, men man vänjer la sig.
fredag natt-OL 49 minuter
lördag fm 64min (niklusive vildsvinsstopp) em uppvärmning 11min + natt-OL 49 minuter = 60 minuter
söndag långpass 1h 50 minuter med OL-inslag på slutet, en kompassövning, en linje-OL och en högfarts-OL

totalt vecka 48 = 10 timmar
jösses, kändes inte som en sån mängdvecka ändå. jaja. 10milalägret var najs.

(jag ska väl ta tag i utvärdering 07/08 och målsättning samt träningsplanernig 08/09 när jag orkar. börjar klia lite i fingrarna nu iallafall.)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill också åka på träningsläger, men det blir i alla fall intervaller ikväll, syns då!

2008-12-02 @ 15:53:37
URL: http://orienterarensofia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0