vecka 47

måndag rullskidor 8:an 49 minuter + COL-styrka två varv med styrkeövningar 55 minuter + innebandy 30 minuter
tisdag 4x5min intervaller med 2min vila + 1x5min inte lika fort. + uppvärmning 14 min och nedjogg 14 min + 2min plankan = 61 min
onsdag rullskidor med janni 8.an+en runda till = 60 minuter
torsdag fm cykel till jobbet fort 32min em uppv 10min+snabbdistans 7min sen avbröt jag det och hängde på ett glatt gäng saikare istället. (emma, camilla, annika g och henrik sandén) körde 6 backe 3x1:30/1:40 kanske och 3xca2:00 med kort vila. sen körde vi 4x2min med 30sek vila. sen körde vi jägarmarch från 6km på 8an till sista uppförsbacken på 2,5:an (jogga på ett led och den som va längst bak körde en rusch förbi alla fram till tät. blev ganska många ruscher eftersom vi bara var 5pers). sen körde vi 2x20utfallssteg i brant uppförsbacke och 2x10 utfallssteg i brant nedförsbacke. sen nån mygellårövning á la emma innan vi joggade ner. total tid på passet? ingen aning. 65 minuter kanske.
fredag långpass 1h 40 minuter med master på björnåsberget. snö på marken, klarblå himmel och våtsockar på fötterna. sweet!
lördag VILA (jobb)
söndag löpning 52 minuter

totalt vecka 47 = 8 timmar 24 minuter


(och jag har nog börjat med vinterträningen nu va?)

Kommentarer
Postat av: Master Ape

Haha - jag fick 1:50h på mitt pass. Du vet väl att det inte är den som tränar smartast utan mest som blir bäst? Tyvärr ledde mina 10min extra till att jag missade snöbollen. F-ck! =)

2008-11-21 @ 16:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0