Vecka 8

MÅNDAG 18 FEBRUARI

Dagens träning =
VILA



TISDAG 19 FEBRUARI

Dagens träning =
4x1000m intervall m 1 min vila + uppv/nedjogg = totalt 50 minuter

Sprang bara 4st intervaller då kroppen var tung och varje intervall tog längre tid. Vill inte heller gå igång för hårt iochmed den hårda förra veckan.



ONSDAG 20 FEBRAURI

Dagens träning =
VILA



TORSDAG 21 FEBRUARI

Dagens träning =
VILA

Johan hade influensan och jag kände lite förkylningssymptom på morgonen så jag sket i o träna.



FREDAG 22 FEBRUARI

Dagens träning =
OL x km 24 min + uppvärmning/nedjogg = totalt 40 minuter

Kort kontrollplockning i Trollhättan med Elsa. Orienteringen funkade stabilt, tappade koncentrationen på ett par kontroller på mitten, men annars gick det bra. Tog det lugnt.



LÖRDAG 23 FEBRUARI

Dagens träning =
Jogg/lite OL 20 minuter

OL klubbträning, men fick så jääävla ont i magen så jag kunde inte fortsätta utan fick vända tillbaka till stugan och bryta.



SÖNDAG 24 FEBRUARI

Dagens träning =
Löpning 56 minuter med Carro

Sprang hela grusvägen upp till Prästtjärn och SAIKs Elljusspår och andra sidan Prästtjärn och hem. Lagom tempo.



TOTALT vecka 8 = 2h 46 minuter

Väldigt lugn vecka, men iochmed Johans influensa och Portugallägret ville jag ta det lugnt,






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0