Vecka 12, Thailand + påsk

MÅNDAG 17 MARS

FM =
Morgonlöpning 25 minuter + spänst i backe 11 minuter (sen var jag DÖD)

EM = Styrka på solmadrassen 30 minuter



TISDAG 18 MARS

Dagens träning =
Morgonjogg 20 minuter (kände mig schleten)



ONSDAG 19 MARS

Dagens träning =
VILA, hemresa från Thailand



TORSDAG 20 MARS Skärtorsdagen

Dagens träning = Lugn löpning 54 minuter, med försök till lite ryck i backe

Sprang med mamma till Apoteket vid Östra och medan hon hämta ut recept sprang jag runt där litegrann och sedan sprang vi hem. Ryckte litegrann i backar och lite då och då, men det finns knappt tillstymmelse till fart. Iallafall inte idag.



FREDAG 21 MARS Långfredagen

Dagens träning = 64 min lugn löpning med Elin

Sprang hemifrån på lite gator och så runt Härlanda Tjärn och så hem. Tjôtpass!



LÖRDAG 22 MARS Påskafton

Dagens träning = Långpass 1h 45 minuter OL+löpning

Sprang Elit-Larssons bana från den där dagen där jag fick ont i magen och tvingades bryta efter nån kilometer. Det var Elin, Rachel och jag. Vi sprang OL-delen för oss själva med ca 50sek startmellanrum och sen sprang vi löpdelen tillsammans ganska lugnt. Jag försökte springa på lagom på OL-delen och fick ett bra flyt! Det var skoj!
(Dock var det snö.)



SÖNDAG 23 MARS Påskdagen

Dagens träning = VILA

Promenerade först till Maxi-hem och sen upp till Furåstjärn där vi grillade korv och sen promenerade vi hem igen. Det var mys.



TOTALT vecka 12 = 5 timmar 4 minuter

Thailand var gött, men det var skönt att komma hem och börja träna riktigt igen. Surt att snön har kommit, men det är la inget att göra år. Lördagspasset var riktigt fint och roligt!
Nästa vecka väntar mycket träning!




Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Ha en bra torsdags kväll nu hörru ;)

2008-03-20 @ 20:22:11
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0