Vecka 11, Thailand

MÅNDAG 10 MARS

Dagens träning = 30 minuter simning



TISDAG 11 MARS

FM = 45 min wetwest

EM = 40 min styrka varav 10x60/30 + 15x30/15-intervaller i benpress



ONSDAG 12 MARS

Dagens träning =
30 minuter morgonsim

Åkte från Phuket till Krabi till ett hotell utan gym.



TORSDAG 13 MARS

FM =
30 minuter morgonlöp asfalt+strand

EM = 30 minuter wetwest



FREDAG 14 MARS

Dagens träning =
25 minuter wetwest



LÖRDAG 15 MARS

Dagens träning =
30 minuter morgonlöp strand+asfalt



SÖNDAG 16 MARS

Dagens träning = 30 minuter wetwest



TOTALT vecka 11 = 4 timmar 50 minuter

Thailand är inte det mest ultimata för träning, och ännu sämre när löpbanden i gymmet pajade. Att springa kl 7 på morgonen innan frukost i värmen som infann sig även då + luftfuktigheten, då är det tungt att köra längre än 30 minuter och jag pallade inte att vara så tuff. Sen vettefan hur mycket wetwesten ger, men jag försökte göra det jobbigt iallafall och köra lite korta intervaller o så...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0