Vecka 31

MÅNDAG 28 JULI - TISDAG 29 JULI

Ingen träning  =
VILA

Klump i halsen, vill inte träna. Kändes illa tisdagmorgon men efter att ha gurglat massa saltvatten känns det mycket bättre! Sugen på OL-pass i Labacka på torsdag...



ONSDAG 30 JULI

Dagens träning = Löpning 30 minuter

Sprang en runda hos Anneli på Tjörn. Inte direkt pigg.



TORSDAG 31 JULI - LÖRDAG 2 AUGUSTI

Ingen träning  =
VILA

Halsen itne hundra och massa hosta.
Ultralång-SM?



SÖNDAG 3 AUGUSTI

Dagens träning =
Löpning 10+20 minuter

Sprang i 10min innan Ultralången men bestämde mig för att kasta in handduken då jag kände att om jag sprang skulle det säkert bara bli ett bakslag. På eftermiddagen fick jag sällskap av Karl och vi joggade i 20 minuter. Det var gött!



TOTALT vecka 31 = 1 timma

Skräll att detta skulle komma efter ett O-ringen då :P



Kommentarer
Postat av: joakim engström

du skulle sprungit fjäll-ol! riktigt tufft;)

2008-08-01 @ 21:13:32
URL: http://engstromjoakim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0