Vecka 28, veckan efter...

MÅNDAG 7 JULI

Dagens träning =
VILA




TISDAG 8 JULI

Dagens träning =
Löpning 51 minuter

Sprang Pukerundan, fast lite avkortad, med mamma. Tog det lugnt men jag var pigg i benen! Behövde komma ut för jag var helt tokigt rastlös.



ONSDAG 9 JULI

Dagens träning =
VILA

Klump i halsen...



TORSDAG 10 JULI

Dagens träning =
VILA



FREDAG 11 JULI

Dagens träning =
Löpning 10km 48 minuter

Löpning milen med gott sällskap! :-)



LÖRDAG 12 JULI

Dagens träning =
Löpning lugnt 40 minuter

Tappade rösten totalt...



SÖNDAG 13 JULI

Dagens träning = VILA

Fortfarande hes och lite hostig.



TOTALT vecka 28 = 2 timmar 19 minuter

Brutalt rastlös efter JVM och det kändes så grymt tomt. Dock fick jag med mig några pass under veckan iallafall och det var skönt att känna att jag verkligen vill träna ändå, trots att det största målet hittils nu var över..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0