Vecka 27 - JWOC 2008

Yes, efter lite påtryckningar så får jag väl börja sätta fart när det gäller att skriva ner lite om JVM 2008. Innan det dröjer för länge så att jag glömt alla tankar liksom... Men jag ska göra mitt bästa för att redovisa det som krävs, i detalj. Here we go!



MÅNDAG 30 JUNI - - - JWOC SPRINT

JWOC SPRINT = uppvärmning 25 minuter + 14:20 = felstämplad + nedjogg 10 minuter = 49 minuter

Startade i första startgrupp (näst först av alla faktiskt) och började dagen med att sätta upp tält på samlingsplatsen vilket gick kalas trots att det blåste kuling. :-) Men ja, sprinten som sagt, det var ju den distansen jag värderade som nummer 4 av de just 4 distanserna, dock hade jag såklart ändå ett mål och det var att göra ett så bra sprintlopp som möjligt - ha bra framförhållning med vägvalen och sen springa mig rejält trött.

Började värma upp och kände mig ganska pigg i benen och faktiskt inte alls nervös. Såg också att det var långt till startpunkten vilket betydde att det finns god tid på sig att läsa in första och gärna också andrasträckan samt få en överblick på banan.

Starten gick och...

äe fan jag har inga kartor o runoway har cpat, resten kommer... :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad kommer?:D

2008-07-29 @ 15:41:05
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0