Vecka 5 - försöka komma igång med löpningen

MÅNDAG 28 JANUARI

Dagens träning =
VILA (15 min lätt innebandy)


TISDAG 29 JANUARI

Dagens träning = 15 lätta 70/20 + löpskolning 10min + uppvärmning 12 min + nedjogg 7 min = ca 55 min kanske

Tog inte i hårt på intervallerna alls utan sprang bara lite lagom.



ONSDAG 30 JANUARI

Dagens träning =
Lugn löpning 40 min

Sprang jättelugnt från Åstebo en runda på Björnåsberget efter jobbet



TORSDAG 31 JANUARI

Dagens träning =
OL 40:30min + uppvärmning/nedjogg = 60 minuter

OL-teknik från Geråshallen. Lite oflyt i kontrolltagningen och väldigt trött så fort de går uppför, men annars helt okej.
Ombyte fort för att inte bli kall.



FREDAG 1 FEBRUARI

Dagens träning =
VILA, SJUK, sov 2,5h efter jobbet och hade nog lite feber...



LÖRDAG 2 FEBRUARI

Dagens träning =
Vila, SJUK.

Åkte på OLGY-jubileumet men kände mig trött större delen av dagen och under middagen på kvällen kände jag förkylningssymptomen komma så jag gick och la mig vid 10, men det lönade sig inte.



SÖNDAG 3 FEBRUARI

Dagens träning =
Vila, SJUK

Hem från Eksjö och sov större delen av dagen...



TOTALT vecka 5 = 2 h 50 minuter

Palla skiten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0