Vecka 3, fortfarande förkyld...

MÅNDAG 14 JANUARI

Dagens träning =
Korta rundan 40 min

Var tvungen o ut o löpa lite. Benen var pigga, men bröstet kändes la sådär...



TISDAG 15 JANUARI

Dagens träning = VILA

FORTFARANDE skit i halsen som inte vill ge mig sig. Har börjat hosta nu också...



ONSDAG 16 JANUARI

Dagens träning =
VILA

Vaknade med jätteriv i halsen som övergick i det läget jag haft i 1,5 vecka...



TORSDAG 17 JANUARI

Dagens träning =
VILA

Samma som innan. Kanske lite bättre. Mer hosta nu.
(Fan.)



FREDAG 18 JANUARI

Dagens träning =
30 min lugn löpning

Hade tänkt springa lite idag, men vaknade vid halv 8 med världens igentäppta nästa och jättehosta, så nej, blir nog inget idag heller... Eller jo, det blev det. VAr med på dammiddags"träningen" och det blev 4 slingor totalt 30minuter. Sprang nog på lite för hårt på första för sen fick jag sjukt ont i luftvägarna och fick gå ett tag. Sen försvann det och jag joggade litegrann...

(Varför ska det behöva vara så svårt?)


Vila i frid, Mikael...


LÖRDAG 19 JANUARI

Dagens träning = VILA

Hes och hostar som fan.



SÖNDAG 20 JANUARI

Dagens träning = VILA

Bättre, men hostar...



TOTALT vecka 3 = 1 h 10 minuter

F.y. F.a.n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0