Vecka 2, halvförkyld...

MÅNDAG 7 JANUARI

Dagens träning =
Jogg 23 minuter

Får se om det släpper eller blir värre eller vad det blir.



TISDAG 8 JANUARI

Dagens träning =
VILA

Har inte blivit värre sen igår, men inte bättre heller. Kanske bara blir en promenad idag för 20 mins jogg ger ju ändå inget träningsmässigt... Och det blev en promenad.

(Och nej, jag klättrar verkligen inte på väggarna...)



ONSDAG 9 JANUARI

Dagens träning =
Lugn löpning 56 minuter

Sprang med mamma från Öjersjö golfbana ner runt Lilla Delsjön och upp igen. Vi sprang lugnt och det kändes la inte bra i kroppen formmässigt, men helt okej i förkylningssynpunkt. Stretchade, duschade snabbt och åt clementine samt drack vatten direkt efteråt. Känns fortfarande okej.



TORSDAG 10 JANUARI

Dagens träning =
VILA

Känns fortfarande okej idag. Är lite tjock i halsen fortfarande, men det har inte blivit nåt värre, utan snarare lite bättre. Sov 10+ timmar inatt också, så det är nog ganska bra det. Men idag blir det vila igen (ja, jag ska ta det lugnt) för att vara med på styrkan imorgon och passet i Orinto på lördag. Hoppas det kan lossna sen.



FREDAG 11 JANUARI

Dagens träning =
Coreboll 55 min

Styrka med klubben på GLTK med nån ledare och vi körde coreboll och det var grymt jobbigt, men antagligen jävligt bra.



LÖRDAG 12 JANUARI

Dagens träning =
OL 5,5 km i sämst tempo + uppvärmning = 60 min

Hata o springa orientering när jag är dåligt tränad. Noll i motivation. Ska nog inte orientera på ett tag om jag inte vaknar en dag och verkligen vill. Får försöka få igång löpningen innan och bara dra ut på en massa 45-60min löppass. Det är dom goaste och som gör att jag kommer igång snabbast. Ska bara få bort den jävla skiten i halsen som vägrar ge sig!!! För än vågar jag inte köra på...

Hade OL-teorisnack om förenkling och hur man löper stafett efter passet. Det var guld värt och där återfick jag faktiskt lite motivation. Jättenyttigt att sitta så många o snacka och kunna ta del av varandras erfarenheter, tips och teknik. Asbra!


SÖNDAG 13 JANUARI

Dagens träning = VILA, eftersom jag kört två dagar nu...



TOTALT VECKA 2 = 3 timmar 14 minuter

Ja, heja mig...

Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en superfin dag, :)

2008-01-08 @ 11:07:18
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0