Vecka 1, ÄNTLIGEN 2008!!!

MÅNDAG 31 DECEMBER

Dagens träning = Vila, eller vi åkte Slalom i 5 timmar. :P



TISDAG 1 JANUARI

Dagens träning =
VILA, hemresa



ONSDAG 2 JANUARI

Pass 1 =
Löpning 30 minuter

Skönt att komma ut och löpa lite. Benen var fräscha, men magen saknade mat.

Pass 2 = Löpning 40 minuter

Sprang på lite gator runt i Sävedalen. Känns bättre i benen än förra veckan iallafall. Nu är det nytt år, nya möjligheter och nya träningar mot nya framgångar. Härligt!

Delade upp det på två pass för att jag kände att jag inte hade tillräckligt med energi för en timmes löpning på förmiddagen.



TORSDAG 3 JANUARI

Pass 1 = OL 4,1km på Björnåsberget + uppvärmning/nedjogg = 1h 20 minuter

Fattar inte hur banan kunde ta sån tid, iofs bommade jag la litegrann, degade uppför och tappade mössan x antal gånger, men ändå. Dock var det iaf lite piggare ben trots allt ändå.

Pass 2 = 5:an 22,27 + uppvärmning/nedjogg = 40 minuter

Värmde upp med grabbarna som sedan stack iväg på en betydligt längre runda, men jag ville inte köra så långt idag så det blev till att trycka på litegranna på 5:an och i sista backen och hem körde jag på max. Skönt att kunna trycka på litegrann nu, har inte kunnat det på ett tag, så nu blir det kontrollerad träning framöver och ingen hets, för jag säger som både Ola och Karl. Det är inte förrän den 30 juni-6juli som jag ska vara som bäst! :-)



FREDAG 4 JANUARI

Dagens träning = Styrka 30 minuter

Mage, knäböj, hamstring, rygg m.m.

Var idag hos en homeopat och jag fick 3 preparat att äta för ökad cirkulation i kroppen samt D-vitamin. Orkar inte berätta mer nu.



LÖRDAG 5 JANUARI

Dagens träning =
VILA

Vaknade med tjockgrejs i halsen... Har käkat 2 vitlöksklyftor, echinagaard och apelsiner och clementiner. Hoppas det inte blir mer av det.

MEN när man inte kan träna får man sysselsätta sig med annat. Typ detta:

image39

Jag täntke att det var jag som sprang JWOC först, men sen kom jag på att jag ju inte springer det i klubbkläder.
Men skitsamma. Jag får la rita om en till Sverigekläder och så får detta vara när jag vinner nåt annat stort. ;-)
Nice, huh? :-)



SÖNDAG 6 JANUARI

Dagens träning =
VILA

Blä.



TOTALT vecka 1 = 3 timmar 40 minuter

Blä blä blä blä blä blä blä blä!!!!







Planerat vecka 2:
Måndag: Lugn löpning
Tisdag: Intervaller
Onsdag: VILA
Torsdag: OL/Löpning
Fredag: Styrka
Lördag: FM: OL EM: OL
Sönda: Långpass

Planerat vecka 3:
Måndag: VILA
Tisdag: Intervall
Onsdag: ?
Torsdag: OL/Löpning
Fredag: ?
Lördag: Vintercup
Söndag: Långpass



Kommentarer
Postat av: mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp iså fall eftersom jag fattar noll :)

2008-01-02 @ 12:33:01
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0