vecka 51

måndag vila, tror det behövdes. ingen fart i benen helgen som var.
tisdag backintervaller i 5anbacken (medsols). 6 st intervaller som gick väldigt jämt: 3:03, 3:03, 3:00, 3:01, 3:00 och 2:56. på sista nådde mjölksyran högt, men vad gör man inte för att komma under 3... fick fin draghjälp av mimmi. tack! förvörigt var vilan aktiv = jogg nerför backen och start direkt sen. "vilan" var ca 4min. uppvärmning var 15min och nedjogg 18 min = 74 min totalt. me löve backintervaller.
onsdag kontrollintagning med lampa på björnåsberget från åstebo. var ute i 75 minuter, men det blir ju en del stopp o sånt där, så 65 minuter lugn löpning.
torsdag morgonträning i ifks regi med start från torrekulla. en medeldistansbana uppdelat på 3 slingor som skulle löpas lite snabbare. gick bitvis riktigt bra och vissa delar gick sämre. jag hade ett bra tänk från början, men fick inte riktigt med mig det hela vägen. totalttid inkl. mellanjogg på banan blev 34 min och uppvärmning kan kanske ha varit 13 minuter eller nåt sånt så totalt 47 minuter.
fredag 4st maxbackintervaller i mastbacken + uppvärmning och nedjogg 45minuter. alla intervallerna gick på 59 sek och jag kände direkt att jag var sliten, men jag hann inte köra nåt längre pass idag så det fick bli kort och rappt.
lördag vila
söndag vila

totalt vecka 51 = 3 timmar 51 minuter

oj vad lite träning det blev... :S dock 3 fartpass så det får la duga. tisdagens pass felt good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0