Vecka 38

MÅNDAG17 SEPTEMBER

Dagens träning = OL i lugnt tempo 42 min + uppv/nedjogg = 55 minuter

Lullade runt en OL-bana, kontrollplock typ på JVM-kontrollerna från Skatås. Hade gött flyt. Iofs hade jag väl haft de flesta av kontrollerna innan så jag behövde inte titta på kartan så jättemycket, men det var ett riktigt gött pass i fint väder! Och benen kändes inte så illa som jag trodde även fast jag bara joggade i princip.



TISDAG 18 SEPTEMBER

Dagens träning = VILA!

Tårtkalas i stugan och det var som vanligt riktigt skoj att vara i stugan på tisdagkvällar, men lite extra roligt idag då det litegrann tillängnades Olas guld- och min bronsmedalj från i söndags! Tack så jättemycket för alla gratulationer och för tårtan. Det smakade hur bra som helst!!! Och nu är det ju mer än värt att ta en SM-medalj så man kanske ska slå till igen på lördag...? ;)



ONSDAG 19 SEPTEMBER

Dagens träning = 5 st 40/20 + 16 st 15/15 som blev lite över 20s ibland + uppv/nedjogg = 52 min

Joggade till svarttjärn där jag började köra intervallerna. Det kändes helt okej, men jag hade ingen koll på klockan då jag sprang lite på känsla så vissa 15/15 blev 15s andra blev 30s tillochmed. Jaja, vem bryr sig. Joggade sedan upp och hämtade min cykel och cyklade på maxfart hem för att inte bli kall. Det gick på 13 minuter!

Ge mig Medel-SM nu då!



TORSDAG 20 SEPTEMBER

Dagens träning =
VILA och packning och avfärd mot Halmstad.



FREDAG 21 SEPTEMBER

Dagens träning =
Medel SM Kval 4km = 36:22 + uppvärmning/nedjogg = 67 minuter

Skriver mer senare.



LÖRDAG 22 SEPTEMBER

Dagens träning = Medel-SM Final = 4,3km = 34:24 + uppv/nedjogg = 65 minuter

Nytt SM-BRONS!!!

Separat inlägg om loppet kommer.



SÖNDAG 23 SEPTEMBER

Dagens träning =
SM-stafett 5,5km = 50:29 + uppvärmning = 70 minuter

Skriver mer senare.



TOTALT VECKA 38 = 5 timmar 9 minuter

Kommentar kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0