Vecka 42

MÅNDAG 15 OKTOBER

Dagens träning =
Jogg 28 minuter

Kändes... inte alls bra. Sus i öronen, ont i huvet, spykänsla en gång, tunga ben. Helt sänkt efteråt.
Frågan är om det var för att jag inte är bra eller för att jag suttit still och inte gjort ett skit en vecka?



TISDAG 16 OKTOBER

Dagens träning =
VILA, sjuk

Svaret kom ganska fort då jag i tro om att vara frisk (halsonda, snuva och allt var ju borta) men efter en brutalt orolig natt vaknar jag och känner mig allmänt kass. Svettas, fryser om vartannat och termometern visar 38,3.... Sängliggande hela dan...



ONSDAG 17 OKTOBER

Dagens träning =
VILA; sjuk

37,8 på morgonen och mår jävligt dåligt. Nu några timmar senare är det lite bättre (varför jag sitter här), men mamma har förbjudit mig från att åka på Blodslitet och trots att jag vet att det är det enda att göra innerst inne så vill jag inte inse. Fan, fan, fan, så jävla orättvist... Har jag inte vart sjuk tillräckligt iår eller? Nejnej, året pågår til v43, lika bra att slänga in några fler dagar. Jag. Är. Så. Jävla. Trött. På. Det. Här...

Visst, att dra på sig nånting efter 25manna kanske inte var helt överraskande, men att det alltid ska bli sjukdomar deluxe är något jag frågar mig... Vad har hänt med förkylningar i 3-4 dagar?

(Antal sjukdagar i år hittils: ca 54. Rekord från förra årets 46... Varför visade proverna på immunförsvaret ingenting? Nåt är ju fel. Eller är mitt andranamn helt enkelt lika med "otur"...?



TORSDAG 18 OKTOBER

Dagens träning =
VILA, förkyld

Ingen feber längre och mår mycket bättre, dock inte helt bra, men ingen influenda iallafall som vi befarade och det var skönt. Det är väl helt enkelt bara att gilla läget, fundera massor på vad jag kan göra för att undvika sånt här så långt det går och sedan ta detta som höstens viloperiod och sedan börja köra igång med vinterträningen för nästa säsong. Kommer dock ta det lugnt veckan ut.



FREDAG 19 OKTOBER

Dagens träning = VILA, förkyld



LÖRDAG 20 OKTOBER

Dagens träning =
VILA, förkyld



SÖNDAG 21 OKTOBER

Dagens träning =
VILA

Imorn, då ska jag träna!



TOTALT VECKA 42 = 28 minuter

BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0