Vecka 45

MÅNDAG 5 NOVEMBER

Dagens träning =
Jogg 10 min, löpskolning 8 minuter och styrka 52 minuter = totalt 70 minuter

Kände mig lite tjock i halsen idag (jag är så jävla klen, pallar inte att gå o lägga mig senare än 10 då får jag förkylningssymptom... :S), så jag valde att köra styrka. Drog iallafall ut och joggade 10 min och körde lite löpskolning utomhus också. Sedan drog jag in och invigde nya träningsbänken på riktigt och körde lite allt möjligt. Komplexövningarna, mage, rygg, ben, hamstringstretch, utfallssteg, plankan m.m... Kändes bra och nu ska det bli lite rullians på styrkan under vintern.

Imorgon åker iallafall mamma och jag till Egypten och med mig har jag en wetwest så det ska nog bli lite tränat där nere också. Ska iallafall bli hur skönt som helst!

Btw så är det officiellt idag:
http://www.orientering.se/t2.asp?p=1920&x=1&a=1110714

:)



TISDAG 6 NOVEMBER
Grattis Janni! ;)
Dagens träning = VILA. Åka Egypten!



ONSDAG 7 NOVEMBER

Dagens träning = 35 min + 10 min wetwest. (I Röda Havet!) = totalt 45 minuter



TORSDAG 8 NOVEMBER

Dagens träning =
20 min wet west + 10 min styrka = totalt 30 minuter

Haha, vilka träningspass...



FREDAG 9 NOVEMBER

Dagens träning =
30 min + 30 min wetwest = totalt 60 minuter



LÖRDAG 10 NOVEMBER

Dagens träning = 30 minuter + 10 minuter styrka = totalt 40 minuter



SÖNDAG 11 NOVEMBER

Dagens träning =
33 min + 25 min wetwest = totalt 58 minuter



TOTALT VECKA 45 = 5 timmar 3 minuter

Wetwest i Röda Havet är att rekommendera om man inte gillar wetwest i inomhusbassäng. ;) Annars så var jag jävligt löpsugen där nere, men fick ju motionerat litegrann iallafall...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0