Vecka 30

MÅNDAG 23 JULI

Dagens träning = O-ringen E1 5,7km = 49.47 + 20 min uppv = totalt 1h 10 min

Sprang trots snuvighet och det gick dåligt orienteringsmässigt och löpmässigt. Ett jävla bräsk och jag blev 17e +6:55. Låg i sängen 5h efter loppet.



TISDAG 24 JULI

Dagens träning = Sjuk



ONSDAG 25 JULI

Dagens träning = Sjuk



TORSDAG 26 JULI

Dagens träning = Sjuk



FREDAG 27 JULI

Dagens träning = Sjuk



LÖRDAG 28 JULI

Dagens träning = Sjuk



SÖNDAG 29 JULI

Dagens träning = Sjuk/vila



TOTALT vecka 30 = 1 timma 10 minuter

ALLTID ÄR DET NÅT SOM PAJAR! JAG ÄR SÅÅÅ LESS PÅ DEN HÄR SKITEN NU! Alltid en käpp i hjulet. Alltid... Fan också. :(

(Nu ska jag söka upp nån expert som kan berätta vad fan det är för fel på mitt så kallade immunförsvar...)
Info: Jag är nu uppe i 46 sjukdagar sen 1 januari. 7 veckor. Kul liv.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Inte kul att vara sjuk men det är bara att kämpa på! Sitter själv med sandpapper i halsen och hoppas att det skall vända innan man blir snorig och febrig.

2007-07-30 @ 14:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0