Vecka 29

MÅNDAG 16 JULI

Dagens träning = Backintervaller 5st + uppv/nedjogg = totalt 48 min

Sprang backintervaller i TV-mastbacken och jag var trött på de första, men sen kom mamma och ställde sig i backen och helt plötsligt gick det fortare. Bra för då pressade jag mig ytterligare lite till. Trött och skön känsla efteråt. Finfint!



TISDAG 17 JULI

Dagens träning = VILA



ONSDAG 18 JULI

Dagens träning = VILA



TORSDAG 19 JULI

Dagens träning = OL 4,4km + uppvärmning = totalt 54 min

Sprang teknik på JVM-kontroller på Jonsered och det gick inte så bra. Lite väl hetsig och okoncentrerad och fick dåligt flyt, men fick springa av mig litegrann och det var huvudsaken.



FREDAG 20 JULI

Dagens träning = VILA

Skulle tränat distans, men vaknade med förkylningssymptom så jag skippade det och fick röra på mig genom grässkyddet iallafall. Nu såhär på kvällen känns det inte helt 100, men får hoppas på bättre känsla imorgon för då ska jag springa intervaller har jag tänkt.



LÖRDAG 21 JULI

Dagens träning = 30/15 +15/15-intervaller = 35 minuter

Ut o lattja lite intervaller med mamma.



SÖNDAG 22 JULI

Dagens träning = VILA, brutalförkyld...



TOTALT vecka 29 = 2 timmar 17 minuter

Jävlaskitformtoppningsvecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0