Vecka 51

MÅNDAG 17 DECEMBER

Dagens träning =
VILA, förkyld.



TISDAG 18 DECEMBER

Dagens träning =
VILA, lite förkyld, men mycket bättre. Imorgon blir det jogg.



ONSDAG 19 DECEMBER

Dagens träning =
Jogg 31 minuter

Gött o få komma ut lite igen!!! Sprang på Sävedalens gator.



TORSDAG 20 DECEMBER

Dagens träning =
Löpning 49 minuter

Sprang först 5:an med Anna och sen över fotbollsplanerna och 5:an baklänges därifrån. Göttgött! Sprang inte så fort, för jag vill inte börja för hårt. Imorgon blir det samma tempo fast i en timme.



FREDAG 21 DECEMBER

Dagens träning =
Löpning 25 minuter

Först drog Johan och jag på oss löpardojorna och tjöttade ner till Allum där vi köpte julgran och sprang hem igen. Som tur var, var granen lätt så Johan kunde ta den i en hand, så då slapp jag bära! :) Sen efter att vi dumpat granen hemma och bytt skor till OL-dojor så skulle vi fortsätta på korta rundan på Björnåsberget, men halvvägs upp kände jag mig hur trött som helst och väldigt hög puls och jag var inte på humör att äventyra något så vi sprang hem igen. Johan hade ju inte tänkt träna ändå, sa han. Men oj, vilket pass det blev... :S
(Julklappsköp resten av dagen...)



LÖRDAG 22 DECEMBER

Dagens träning =
Vila

Julklappsköp et c. Plus att jag ville vila en dag extra för säkerhetsskull för att imorgon börja köra på hårt igen. Och nu jeeeevlar ska det inte fjantas nåt. Nu ska jag bli bra igen!!!



SÖNDAG 23 DECEMBER

Dagens träning =
Löpning 79 minuter + styrka 11 minuter = totalt 1 h 30 minuter

Sprang från Skatås och hem med diverse svängar för att göra det lite längre. Upp på massa kullar också! Sprang första 44 med mamma, sen vek hon av hem. Men det var en trevlig runda. Jag var dock trött, men det lossnar nog.



TOTALT vecka 51 = 3 timmar 15 minuter

23 december är start på hårdträning. Nu ska jag bli bra igen som sagt, och nu har jag vilat tillräckligt sparsamt efter förkylningen. Nu ska jag sova bra och äta bra och träna bra. Yies, indeed!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0