Vecka 50

MÅNDAG 10 DECEMBER

Dagens träning =
COL-gympa 60 min + innebandy 55 min = 1h 55 minuter totalt

Skojskojskoj!!! :D Ny klubba också och den var go den! Annars var Janni rolig som gled in på styrkan när det var en kvart kvar. Haha. Det é så det ska va! ;D



TISDAG 11 DECEMBER

Dagens träning =
VILA

Mottagande av stipendium. (Sämsta dagen att lägga det på.)



ONSDAG 12 DECEMBER

Dagens träning =
Vila, FÖRKYLD.

Fan, fan, fan.



TORSDAG 13 DECEMBER

Dagens träning =
Vila, FÖRKYLD.

TIPS PÅ HUSKURER, MEDICINER och ANDRA TILLFRISKNINGSMETODER MOTTAGES!
Jag vill ha alla tips jag kan få på snabbt tillfrisknande...



FREDAG 14 DECEMBER

Dagens träning =
Vila, FÖRKYLD



LÖRDAG 15 DECEMBER

Dagens träning =
Vila, FÖRKYLD

Inte ett dugg bättre, snarare sämre... Nu är det en sån här långvarig förkylning igen, jag lovar det... FAN också!!!
I julklapp har jag önskat mig ett homeopatbesök och nån som har nått tips på en bra sådan så vill jag gärna ha det. Annars ska jag försöka äta broccoli och sån shit varje dag också, om det kan ha nåt med saken o göra. Annars vet jag inte vad... Pappa tjötar om att jag ska börja äta havregrynsgröt för att slippa allt socker från flingorna. Men det innebär ju havregrynsgröt utan nån sylt eller nåt. Åh, vad gott. Som om det sitter i det. Fan, vad ska jag göra? Det kan inte hålla på såhär... Senast jag var förkyld var 2 veckor efter 25-manna och det var väl inte jättenyss, men för nyss ändå. Jävlaskit...



SÖNDAG 16 DECEMBER

Dagens träning =
Vila, FÖRKYLD

Blev antagligen sjuk pågrund av jobbet kombinerat med träning var lite för mycket för mig eftersom jag inte är så van vid det. Jobba sent lördag och sen springa 2h15min dagen efter och sen en natt till med kanske inte fullt tillräckligt med sömn gjorde susen för att ett virus skulle bryta ut... Jaja, får bara hoppas det inte varar så länge...



TOTALT vecka 50 = 1h 55 minuter

Kommentarer
Postat av: Micke

Håller med dig, förkylningar/skador är så jäkla segt. Ibland har jag allvarligt funderat på att aldrig mer gå nära en annan människa igen men eftersom det inte vore så kul får man väl hitta andra sätt att hålla sig frisk.

Ett alternativ till flingorna kan ju faktiskt vara att ha i frukt i filen istället, då får du i dig mer frukt samtidigt som du slipper sockret. Du kanske även kan testa sån där nässpray som består av saltlösningen bara. Dom påstår ju att det ska försvåra för bacillerna att fastna. Finns på apoteket, jag hade det när vi åkte till frankrike och var frisk det lägret iaf:-P

Svårt att säga om något hjälper. Du får försöka hitta något sätt att t.ex jobba på tekniken när du blir sjuk. Så får du ut något av dom dagarna iaf.

Krya på dig!

2007-12-16 @ 19:00:47
URL: http://gmok87.se/
Postat av: Lina

Micke> Haha, nej, aldrig gå när en annan människa vore ju lite jobbigt kanske. Svårt att springa stafett/masstart då ;)

Men tack för tipset. Dock är det ju förkylningsvirus. Hade det vart bakterier hade det ju bara vart o knarkat pencilin :P Men nu är halsondet borta iaf, så får hoppas det är på rätt väg...

2007-12-16 @ 19:07:23
Postat av: Tipsaren...

Förkylningsmedlet "Kan Jang" brukar hjälpa ganska bra för mig och för andra vet jag, bara man tar det när man börjar känna något, brukar lindra och känna sig bättre fort.
Hoppas att det blir bra iaf=)

2007-12-18 @ 14:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0