Vecka 31

MÅNDAG 30 JULI

Dagens träning = Jogg 5min = 26 min träning + situps = 28 minuter

Sprang 5:an på Skatås med pappa. Tog det lugnt, men han slog årsbästa med en minut, men det höll inte mer än en dag för dagen efter slog han årsbästa igen. Heja!



TISDAG 31 JULI

Dagens träning = Lugn distans korta rundan = 40 min + bålstyrka = 42 min

Jogga korta rundan med mamma. Blä.



ONSDAG 1 AUGUSTI

Dagens träning = VILA



TORSDAG 2 AUGUSTI

Dagens träning = OL på Hålsjökartan 4km = 45 min typ

Lufsa en bana på Hålsjön så länge jag orkade någorlunda och tyckte det var kul. Kroppen är inte i sina bästa form, men jag tycker om Göteborgsterräng så det var skönt att komma ut lite. Ja, det var rätt kul!



FREDAG 3 AUGUSTI

Dagens träning = Jogg 38 min + lite cykel fr o till Svarttjärn = 50 min

Cyklade till Svarttjärn. Sprang förbi trollen, sen upp på Getryggen och hörde Rolling Stones-konserten (eller iaf förbandet). Sprang till Västra Långvattnet och så tillbaka igen. :P Sprang lite halvintervall mellan lyktstolparna på rakan på 8:an. Lagom. Dock lite småtungt i bröstet...







LÖRDAG 4 AUGUSTI

Dagens träning = VILA



SÖNDAG 5 AUGUSTI

Dagens träning = 45 minuter styrka

Ojojoj, längesen jag körde sånt där allså. Träningsvärk imorgon, svar JA!



TOTALT VECKA 31 = 3 timmar 30 minuter

Motivationen ganska låg så får la ses som en underhållsvecka det här... Men ska bi kul med lägret som börjar imorgon!!! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0